گارنت در اولین بوت کمپ مارکتینگ خود، همراه متخصصانی از داخل و خارج ایران، مسیر اصولی مارکتینگ و انواع آن را در سه روز متوالی طی کرد. این بار در ادامهٔ این مسیر پیچیده و متغیر، به صورت آنلاین همراه شما هستیم تا وارد یکی از تخصصی و مهمترین حوزههای مارکتینگ شویم: «دیجیتال مارکتینگ». برای دریافت اطلاعات بیشتر از بوت کمپ آنلاین «ماجرای مارکت»، ادامهٔ این مطلب را دنبال کنید.
درباره بوت کمپ ماجرای مارکت
وقتی کسبوکاری را شروع میکنیم، انتظار داریم به سرعت رشد کنیم و بین رقبا شناخته شویم. این توقع معمولا خیلی زود فروکش میکند، چراکه همهٔ ما تقریبا هنگام شروع کسبوکار، یک اصل مهم را نادیده میگیریم: «انواع مارکتینگ و تکنیکهای آن». اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنید و به دنبال جهش حرفهای، تصمیمگیریهای دادهمحور و شناخت عمیقتر از استراتژی بازار هستید، بوتکمپ پیشرفته «ماجرای مارکت» گارنت، یک تصمیم حرفهای خواهد بود.
ماجرای مارکت یک بوتکمپ آنلاین و تخصصی در حوزهٔ «دیجیتال مارکتینگ» است که به تحلیل رفتار بازار، استراتژی رشد، کمپینسازی، مارکتینگ دیتا محور، تولید محتوا و SEO میپردازد. این دوره بهصورت کاملا آنلاین و تعاملی برگزار میشود و مناسب کسانی است که تجربهٔ ابتدایی دارند و حالا میخواهند به صورت حرفهایتر و عمیقتر به یکی از شاخههای تخصصی مارکتینگ نگاه کنند.
اساتید + مباحث تخصصی بوتکمپ ماجرای مارکت
هاتف تالویی: مدیرعامل و مؤسس آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM
- مبحث: تبلیغات (Google Ads)
در دنیای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و بسترهای آن از مهمترین مباحث به شمار میروند. شناخت دنیای تبلیغات و آشنا شدن با تکنیکهای اصولی آن برای جذب، به دیجیتال مارکترها کمک میکند تا این ابزار را بشناسند و به خوبی برای فروش از آن بهره بگیرند.
محمدجواد مهآبادی: مدیر کمپین اُکالا
- مبحث: کمپینها (Digital marketing Campaigns)
کمپین چیست؟ چطور برای هر نیاز کسبوکار کمپینی خاص تعریف کنیم و آن را پیش ببریم؟ چطور هر کمپین را به خوبی مدیریت کنیم تا ما را به اهداف خاصمان برساند؟ پاسخ به این سوالات کمک میکند تا با یکی از زیرساختهای اصلی دیجیتال مارکتینگ، به خوبی آشنا شویم.
رضا چمنی: مدیر مارکتینگ برند درسا
- مبحث: استراتژی دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing Strategies)
پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ بدون داشتن یک استراتژی دقیق و کاربردی تقریبا ناممکن است. تکنیکهای تدوین استراتژی و بهرهگیری از اصول آن، جزو کارهایی هستند که به خوبی اهداف مارکتینگ ما را پیش میبرند.
آیدین داریان: موسس «محتوا کلاب»
- مبحث: هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ (AI marketing)
در دنیایی که هوش مصنوعی در همه چیز نفوذ کرده است، آیا میتوان از این ابزار برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتنیگ استفاده کرد؟ البته که پاسخ به این سوال «بله» است، اما تکنیکهای آن را در بوت کمپ یاد خواهیم گرفت.
مونا دژبان: مدیر سابق تولید محتوا در دیجیکالا
- مبحث: تولید محتوا (Content marketing)
«کانتنت مارکتینگ» یا بازاریابی محتوا، یکی از ستونهای اصلی دیجیتال مارکتینگ به شمار میرود. جملهٔ معروف «محتوا پادشاه» است به خوبی به ما نشان میدهد که تولید محتوا، تکنیکهای اثرگذار و استرتژیهای محتوایی تا چه اندازه در دیجیتال مارکتینگ حیاتی و مهم هستند.
مصطفی میرزایی: مشاور سئو و متخصص بهینهسازی سایت
- مبحث: سئو، گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر (SEO, Google Analytics, Google Tag Manager)
سئو یا بهینهسازی موتورهای جستوجو از همان ابتدا، دستیار همیشگی دیجیتال مارکترها برای پیشبرد اهدافشان بوده است. دانستن تکنیکهای سئو و تحلیل با ابزارهای گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر، یک راه مقرون به صرفه و کمهزینه برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ است.
مهسا سعادتی: مدیر دیجیتال شرکت بینالمللی فارمکس
- مبحث: شبکههای اجتماعی (Social Media)
فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، مهمترین بسترهای دیجیتال مارکتینگ هستند. محتواهای ساده با فراگیر شدن در این شبکهها، خیلی زود به ابزاری تبدیل میشوند که یک دیجیتال مارکتر را به اهدافش میرساند.
روژین بلوچیان: استراتژیست برند و مدیر شبکههای اجتماعی
- مبحث: استراتژی برند (Brand Strategy)
خلق یک برند در مارکتینگ، طوری تعریف میشود که آن برند، شخصیت آن، رنگ و نام آن تا ابد در ذهن مخاطب بماند. به ثمر رساندن چنین هدف بزرگی، به یک استراتژی دقیق و منظم نیاز دارد تا مسیر توسعهٔ آن برند را به خوبی طی کند.
امیرپارسا نشاط: متخصص تولیدمحتوا و اینفلوئنسر شبکههای اجتماعی
- مبحث: اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer marketing)
اینفلوئنسرها عناصر مهمی در دیجیتال مارکتینگ به شمار میروند. مردم زیادی در شبکههای اجتماعی تحت تاثیر رفتارها و توصیههای اینفلوئنسرها هستند؛ پس برای اینکه یک برند بتواند جایگاه خوبی در میان آدمها پیدا کند، لازم است تا مسیر اینفلوئنسر مارکتینگ را به درستی طی کند.
مخاطبان بوتکمپ ماجرای مارکت
- دیجیتال مارکترهایی که تجربه ابتدایی دارند و حالا به دنبال درک عمیقتری از استراتژی بازار هستند
- صاحبان کسبوکارهای نو
- علاقهمندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ
- تیمهای محتوا، سوشال مدیا و مارکتینگ که میخواهند حرفهایتر تصمیم بگیرند
- متخصصین در حال رشد
مزایای شرکت در بوتکمپ
- یادگیری کاربردی با تعاملی
- تحلیل پروژههای واقعی و سناریوهای بازار
- دریافت گواهینامهٔ بینالمللی و معتبر پایاندوره
- فرصت شبکهسازی با متخصصان حوزه مارکتینگ
جزئیات برگزاری بوت کمپ تخصصی ماجرای مارکت
نام مدرس | جلسات | ساعت برگزاری | روز و تاریخ کلاسها |
رضا چمنی | ۳ | ۱۹ الی ۲۲ |
شنبه ۴ مرداد یکشنبه ۵ مرداد دوشنبه ۶ مرداد |
محمدجواد مهآبادی |
۲ | ۱۹ الی ۲۲ |
سهشنبه ۷ مرداد چهارشنبه ۸ مرداد |
مونا دژبان | ۲ | ۱۸ الی ۱۰ شب |
شنبه ۱۱ مرداد یکشنبه ۱۲ مرداد |
هاتف تالوئی | ۵ | ۱۹ الی ۲۲ |
دوشنبه ۱۳ مرداد سهشنبه ۱۴ مرداد چهارشنبه ۱۵ مرداد شنبه ۱۸ مرداد یکشنبه ۱۹ مرداد |
مهسا سعادتی | ۲ | ۱۹ الی ۲۲ |
دوشنبه ۲۰ مرداد سهشنبه ۲۱ مرداد |
مصطفی میرزایی-مبحث سئو | ۳ | ۱۹ الی ۲۲ |
چهارشنبه ۲۲ مرداد شنبه ۲۵ مرداد یکشنبه ۲۶ مرداد |
مصطفی میرزایی-مبحث ابزارها | ۳ | ۱۹ الی ۲۲ |
دوشنبه ۲۷ مرداد سهشنبه ۲۸ مرداد چهارشنبه ۲۹ مرداد |
آیدین داریان | ۲ | ۱۹ الی ۲۲ |
شنبه ۱ شهریور دوشنبه ۳ شهریور |
جزئيات ثبت نام در بوت کمپ
برای ثبت نام در بوت کمپ پیشرفته «ماجرای مارکت»، پس از مطالعهٔ اطلاعات زیر، روی دکمهٔ ثبت نام کلیک کنید.
تاریخ شروع | شنبه، ۴ مرداد |
نوع برگزاری | آنلاین |
هزینه ثبت نام | ۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان |
سوالات متداول
آیا این بوتکمپ برای افراد مبتدی هم مناسب است؟
اگر با مفاهیم ابتدایی دیجیتال مارکتینگ آشنا هستید، این بوتکمپ قدم بعدی و حرفهای برای شماست.
هزینه شرکت در این بوت کمپ چقدر است؟
هزینه شرکت در این بوت کمپ ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
آیا این بوت کمپ فقط به صورت آنلاین برگزار میشود؟
بله، این بوت کمپ فقط به صورت آنلاین برگزار میشود.
آیا امکان دسترسی به ویدیوها بعد از هر جلسه وجود دارد؟
بله. تمام جلسات ضبط شده در اختیار شرکتکنندگان قرار میگیرد.